Úkoly pro nemocné
Příspěvky
1. 10.
1. 10. 2019
Dnes bez domácího úkolu. Doma se děti naučí abecedu - do pátku a nejpozději do pondělí (ty, kteří nebudou umět do pátku dobře) vyzkouším všechny na vyjmenování abecedy zpaměti. Zítra nás čeká psaní vět na známky, budeme přepisovat věty z tabule. Nechte doma děti opsat nějakou kratší větu, aby to procvičily i doma, nejen ve škole.
30.9.
30. 9. 2019
Dú - ČJ uč. s. 13/3 napsat do sešitu D
V písance máme hotovou s. 6, v M s. 16 a někdo i 17 (rychlíci), ČJ PS 10/1, 2
26. 9.
26. 9. 2019
Dú PS M s. 15/7, Čítanka s. 6, 7 (přečíst). Kdo je nemocný, má čítanku ve třídě, číst nemůže.
Hotové máme M PS 15/ 1.
PŘI ČJ JSME DĚLALI SKUPINOVOU PRÁCI, DO PRAC. SEŠITU JSME NIC NEPSALI.
25. 9.
25. 9. 2019
včera jsme si rozdali další pracovní listy, které mají být hotové - čtení do pátku, vybarvování a počítání čtverců a trojúhelníků do pondělí
Dú - PS ČJ s. 9/3 (včetně soutěže pod úkolem)
děti zatím dostaly dobrovolný úkol naučit se abecedu zpaměti - kdo to zvládne dobře, tak samozřejmě za jedničku, ale také za bodík do skupinkového soutěžení...
Stále čtěte. Některé děti udělaly velký pokrok, ale některé přes prázdniny zapomněly vázat slabiky a čtou trhaně. Pěkně ať si ukazují písmenka a svazují je dohromady. Pravidelným čtením se dovednost vytříbí.
Dnes - v čj 9/1, 2 - kdo nemá, dokončí si vždy doma.
M - PS - máme hotovo včetně s. 14, psali jsme pětiminutovku, opakujeme geometrii - tvary. Procvičujte rozklady čísel. Představa čísla je při počítání přes desítku důležitá. (Když mám 14 - 8, představím si, že z čísla 8 vezmu 4..., kolik chybí do 8? Jaký je tedy výsledek?)
23. 9.
23. 9. 2019
Dú - ČJ učebnice s. 12/3. Do sešitu český jazyk D. Vynechat řádek, datum na vnější stranu a pod datum napsat každý řádek písmen zvlášť. Nechte děti vyhledávat písmena v řadě abecedy ve žlutém rámečku samotné, pokud jim nepůjde postupná řada najít, můžete je navést. Tento úkol jsme dělali na folii ve třídě. Všichni by měli vědět, jak na to.
V ČJ PS máme hotovou s. 8, M - s. 12 (kdo nemá, doplní).
Písanka - s. 5 (dokončení)
Pracujeme ve skupinkách podle barev. Dnes děti malovaly obrázky pro děti z Baham. Máme slíbeno, že až se tam opraví škola, děti nám také pošlou své obrázky a možná se dočkáme i diplomu za účast při pomoci dětem z oblasti postižené hurikánem.
20. 9.
20. 9. 2019
Dú na víkend - číst, číst a číst! Nejméně 20 minut denně! Děti dostaly pracovní list (PL) na čtení. Z druhé strany je barevný úkol na slabiky. Barvy si děti vymyslí, protože na kopii nejsou čitelné a neřekli jsme si je (může být např. 1 - zeleně, 2 - žlutě, 3 - červeně, 4 - modře. List přinesou vyplněný až ve středu společně s listem z matematiky.
ČJ - V uč. jsme pracovali na straně 9 a 10. Úkoly jsme vypracovávali na interaktivní tabuli, děti Vám možná nebudou schopné ihned ukázat, která cvičení jsme četli, protože formát na tabuli je trochu jiný.
M - rychlé počítání zpaměti. Začali jsme přechod přes 10.
16. 9.
16. 9. 2019
Dnes jsme s dětmi udělali stranu 7 v učebnici ČJ - žáci vyhledávali jména ve cvičení 2. Jména jsme napsali na tabuli a potom je děti přepisovali do školních sešitů.
Četli jsme a vypravovali pohádku na s. 8
V M jsme vytvářeli slovní úlohy a porovnávali. Ps stranu 7 by měli mít všichni dopočítanou (pozor na logickou úlohu, té někdo neporozuměl, přestože jsme si vysvětlili). Na s. 8 máme hotové cvičení 1 - 5. Další cvičení nedokončujte. Šikovné děti s číslem 6 už začaly, ale zase si vysvětlíme dohromady.
Písanka - na s. 4 - h.
Domácí úkol - ČJ uč. s. 7/1 b) dole - přečíst věty, seřadit podle podle posloupnosti a první tři opsat do domácího sešitu. Napsat datum na vnější stranu sešitu.
Zítra diktát 7/3
Číst 20 minut každý den nahlas! Děti se hodně zhoršily ve čtení.
12. 9.
12. 9. 2019
Dú - PS M 10/3, PÍS s 3 jen tři řádky (poslední nevyplňovat) - MATEMATIKY JSME NEROZDALI, DOMÁCÍ ÚKOL TEDY NEMŮŽETE UDĚLAT. MÁ CHYBA. PŘEJI PĚKNÉ VOLNĚJŠÍ ODPOLEDNE.
M - opakovali jsme číselné řady od 0 - 20 a od 20 - 0, příklady s ukazováním karet s čísly a) výsledek, b) číslo o 1 větší i menší
ČJ - DĚLALI JSME s. 5/ 1, 4