14. 5. čtvrtek
M - společně budeme dělat fialovou Matýskovu matematiku s. 11, 12 - hlavně se zaměříme na grafické znázornění násobků (najdete vpravo na liště při znázornění stránek jako doplňové IC cvičení).
Budeme opakovat násobky dvou a tří zpaměti!
Matematika H-Edu - logické úkoly - snad se k tomu dostaneme (s. 60, s. 91) - pokud se vám podaří přihlásit se k h-edu, jsou to karty pro druhý ročník.
ČJ - udělejte si rozcvičku na s. 80/9 a hned šup na diktát 80/8 - vyberte si a) nebo b). Nespěchej, čti po sobě každé slovo. Vykřičník již nediktujeme, ale větu rozkážeme, aby bylo poznat, že je věta rozkazovací. Nejprve vše přečteme nahlas dohromady. Před diktátem se můžeme zeptat - Čím začíná věta? Je tam nějaké jméno? Je tam nějaká věta tázací? Rozkazovací? Děti na to přijdou a pak už si samostatně hlídají práci. Podařilo se?
Čj uč. s. 95/3 - ústně + vyber si 1 větu a tu přepiš do sešitu už se spojkou. Nezapomeň, že se ztratí velké písmenko z druhé věty a přibyde čárka před spojku - u spojky A čárku nepíšeme.
ZDE NAJDETE ČTENÍ S POROZUMĚNÍM - https://www.gramar.in/cs/test.php?g_idt=5ebcdcb344f1f
Příběh je z gramar.in - čtení s porozuměním pro 2. ročník - bajky - Chlubivý člověk
Čtení s porozuměním je jedna z nejdůležitějších věcí pro život, co si dítě ze školy odnese!
Přeji krásný den :),
Dáša