6. 5.
Společně uděláme - matematickou rozcvičku, příklady z internetových stránek H-EDU (logické příklady z matematiky podle pana Hejného), M PS s. 49/1, 2, jeden příklad ze cvičení 3 a možná stihneme nakouknout i na stránku 50. Uvidíme.
Zopakujeme si, co je to číslo sudé a liché.
ČJ učebnice s. 80/1 - napište do sešitu datum (křidýlko, vynech řádeček) - napiš pouze slova protikladná, neopisuj zadání.
ČJ učebnice s. 80/2 - ústně doplň správnou souhlásku a odůvodni. Potom si z nabídky sloves vyber 4 a použij je ve větách - určitě vymyslíš krásné věty! Vzpomínáte, jak vypadá "krásná" věta? Má alespoň 4 slova a k věcem píšeme, jaké jsou. Slovesa z nabídky nemusí zůstat v rozkazovacím tvaru.
příklad: přines - Maruška mi přinesla malé chlupaté štěňátko.
(Vzpomeňte u toho na obrázek kolébky, kterou jste ve škole popisovali - jaká byla?? Dřevěná, malovaná, vyřezávaná, houpací, útulná, hezká, stará.)
PRVOUKA - uč. s. 52 - 53, 54/1-15, PS s. 43, 44, 45