Úkoly pro nemocné
Příspěvky
úterý 17. 3. VČELKA
17. 3. 2020
jak se přihlásit do aplikace VČELKA
(pěkné náměty k procvičení, podporované naší školou)
16. 3.
16. 3. 2020
Krásné pondělní ráno, milé děti.
Přeji vám všem pevné zdraví a pěkné prožití chřipkových prázdnin. Mrzí mne, jaká je nyní situace a že se nevidíme, ale doporučuji všem využít čas k četbě nějaké pěkné knihy a k procházkám do přírody.
13. 3. - Pátek
13. 3. 2020
Všechny vás dnes zdravím a zdraví vás i paní asistentka. Dnes prosím pozorně pročtěte, procvičte a vyplňte:
ČJ učebnice s. 70 - pozorně pročíst. Přes fólii vyplňte celou stránečku. Cvičení č. 4 říkejte ústně. Některá slova si zkuste sami napsat. Zvládli jste všechna slova sami a bez chybičky?
Odpovězte si na otázky: CO JE TO KOŘEN SLOVA? CO JE SLOVO PŘÍBUZNÉ?
V ČJ PS vyplňte stranu 5.
V M PS vyplňte stranu 25. Počítejte bez chyby, rozkládejte si čísla správně.
Písanaka - s. 12 - Nejprve říkanku přečti hlasitě, dej pozor, jaké i,y se píše zvláště po obojetných souhláskách. Kontroluj postupně. (Nejprve velké písmenko na začátku. 2. Mám znaménko za větou? 3. Mám všude ´ ˇ . ? 3. Mám správně i, í/ y, ý?)
Prvouka na tento a příští týden
11. 3. 2020
učebnice 44 - 45 přečíst
43/1 - 10 otázky ústně
Pracovní sešity mají děti u paní učitelky Buriánové. Na předání sešitů bychom se případně domluvili.
11. 3.
11. 3. 2020
Milé děti, přeji Vám hezký deštivý volný den.
Připravila jsem vám úkoly na dnešní a zítřejší den. V pátek ráno vám pošlu něco málo na páteční dopoledne.
Nezapomeňte hlavně hodně číst!
Dnes si vyplňte v písance s. 11, v ČJ uč. s. 69/3 - přečtete nahlas a převedete slova ze závorek do správného tvaru.
ČJ PS s. 3/4 - samohlásky označ kroužkem pod samohlásku (jak jsme zvyklí), s. 4 zvládnete celou. Ve cvičení 4 máte pěkné mandaly k vybarvení
M PS s. 23 a s. 24.
Na straně 23 pozor na cv. 3 - ČERNÝ PETR
Hodně se snažte u úkolu 23/2 a 24/2, aby vám šly vytvořit slovní úlohy a příkladům dobře rozumíte :)
10. 3.
10. 3. 2020
Dnešní den -
Dú barevné příklady z matematiky s. 10
Ráno probíhalo testování druhých ročníků z čj - nejrychlejší děti pracovaly 35 minut, nejpomalejší žáci odevzdávali svoje práce až na konci 2. vyučovací hodiny, což je přibližně 100 minut (včetně přestávky). Pro nás z toho vyplývá, že vedeme děti k samostatnosti při práci a k rychlému vyhotovení úkolů. Dbáme na to, aby byla práce odvedená bez prodlení, bez dlouhých průtahů a odmlouvání. Děti zvykáme na povinnosti a na práci, aby se potom naopak těšily na volný čas.
6. 3.
6. 3. 2020
Tv - soutěž v biatlonu
čj - ps. dokončení celého pracovního sešitu, soutěžení, zápis známek z testu ze s. 53, z diktátu č. 11 a z písanky přepisu říkanky
M - zápis známek ze slovní úlohy, v PS strana 22 a 23/1, 2. Na předchozích stránkách je někdo hotový, někomu ještě chybí dopočítat příklady pro volnou chvíli. Dopočítávejte si, děti, podle uvážení. Pokud máte hotový úkol ve škole nebo můžete i doma jako procvičení. Vždy po sobě kontrolujte, ať nemáte zbytečně chybičky z přehlédnutí.
PV - dokončení klaunů
28.2.
28. 2. 2020
Písanku máme hotovou s. 6 a 7 (zopakujte abecedu).
Čj - PS 52/1 - odůvodňovat hlasitě
M - rýsování úseček do malého sešitu. Porovnávání úseček (nastříhané provázky), měření úseček, zápis větší, menší /AB/ je menší než úsečka /CD/. Netlačíme na tužku.
Zkoušeli jsme sestavovat trojúhelníky z provázků (úseček). (Můžete využít špejle nebo obyčejný provázek).
3. 2.
3. 2. 2020
Ráno jsme byli v MKS na divadle Obušku, z pytle ven. Vrátili jsme se na prvouku a poslední hodinu jsme měli čj.
čj - uč. s. 56/11 a 13. Část písemně, ústně celé.
Dú - čj uč. s. 56/15, procvičit (ústně nebo písemně) 56/12